<< Tillbaka till listan över lediga jobb

Sommarvikariat Kundcenter administratör till FM-support

Region Gävleborg är en proaktiv samhällsaktör med erfarenheter som sträcker sig över 150 år. Vi bidrar till att skapa välfärd och livskraft för våra invånare och sätter deras bästa i fokus genom vår historia, vår framtidstro och dagens arbete. Vår värdegrund är professionalism och ansvar, respekt och ödmjukhet samt öppenhet och ärlighet.

Vi erbjuder hög kvalificerad kompetens inom hälso- och sjukvård, regiontrafik, kulturutveckling, folkbildning och regional utveckling som tillsammans ökar attraktionskraften för vår region.

Vi ger människor goda förutsättningar för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Det gör oss till en modern och livskraftig aktör som är under ständig utveckling och som visar på en stark framtidstro.

Med cirka 6 650 medarbetare är vi regionens största arbetsgivare som driver samhällsutvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Välkommen till oss!

Logistik och service omfattas av serviceenheterna som idag bland annat samlar vaktmästeri, posthantering, patienttransporter, journalutlämning, arkiv och varuförsörjning.
Logistik och Service har ett regionsövergripande ansvar för den interna logistiken och serviceleveransen till och inom Region Gävleborg. Verksamhetsområdet Logistik och Service har cirka 130 medarbetare (exklusive externa leverantörer) fördelat över orterna Gävle, Sandviken, Hudiksvall, Söderhamn och Ljusdal

Vi söker därför sommar- och timvikarier som vill vara med och bidra till fortsatt utveckling av Region Gävleborgs kundcenter FM-support.

Kundcentret kommer att fungera som en kanal in för Region Gävleborg, där operativa och administrativa frågor länkas samman. Vårt team består idag av sex medarbetare.

Arbetsuppgifter

Som kundcenteradministratör hanterar du dagliga kontakter med regionens medarbetare, olika kunder och intressenter, där du fungerar som en länk till den operativa verksamheten.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att styra och planera det mesta som rör supportverksamhet så som fastighetsärenden, bud och transporter mm. I arbetsuppgifterna ingår även att ta emot olika typer av beställningar och administrera dessa. Prioritering av kunduppdrag och hantering av avvikelser ingår också i uppdraget.
Förutom personliga möten med regionens intressenter sker kommunikationen i ett antal olika kanaler t.ex. telefoni, mail och web chat.

Kvalifikationer

Vikariatet som kundcenteradministratör innebär många kundkontakter där kunden är i fokus. Vi söker därför dig som är serviceinriktad och har en god planeringsförmåga. Arbetet kommer ställa krav på att du kan arbeta självständigt men även att du fungerar bra i grupp. För att kunna möta de spännande utmaningar som tjänsten ställer är det en förutsättning att du har ett flexibelt tankesätt, en positiv inställning till problemlösning och att du är stresstålig.

Vi söker dig som har någon form av erfarenhet från supportverksamhet och/eller kundtjänst. Erfarenhet av att arbeta administrativt och vana av eget kundansvar är ett krav. Tjänsten kräver att du ska kunna utrycka dig väl i tal och skrift.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vi söker vikarier som vill arbeta hos oss i sommar. Eventuell möjlighet till förlängning kan komma att bli aktuell samt timmar vid behov.

Ansök här