<< Tillbaka till listan över lediga jobb

Medicinska sekreterare till hjärtenheten Gävle/Sandviken

Hälso- och sjukvården har cirka 5500 medarbetare inom 23 verksamhetsområden som sträcker sig genom hela länet. Tillsammans arbetar vi för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet genom att tillhandahålla god och nära vård. Vi arbetar tillsammans utifrån patientperspektivet med målbilden Vårt gemensamma ansvar för vår gemensamma patient så att alla vi möter ska känna sig trygga och få vård med hög kvalitet.

Arbetsuppgifter

Som medicinsk sekreterare ansvarar du förutom sedvanliga administrativa arbetsuppgifter för upplägg av tidböcker och patientbokningar. Inom vår enhet arbetar vi kontinuerligt med att förbättra och optimera våra administrativa flöden.

Hjärtenheten finns i både Gävle och Sandviken så möjlighet till arbetsplats på respektive ort finns. Det finns också möjlighet till hemarbetsplats.

Kvalifikationer

Du är utbildad medicinsk sekreterare och vi ser gärna att du har kunskap och erfarenhet från vårdprogrammen Melior och Elvis. Saknar du erfarenhet av dessa program får du lära dig det på plats.

Du är flexibel, har en god organisationsförmåga, samt ett gott bemötande. Viktigt är att du kan arbeta självständigt såväl som i team, är öppen för förändring och utveckling och kan ta ett professionellt ansvar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi arbetar med löpande urval, så välkommen in med din ansökan redan idag.

Ansök här